پست 29

MY DREAMS

پست 29

 

من عاشقه تو هستم...من تورو میپرستم...یه عمره عاشقانه به انتظار نشستم...

تو ماهه آسمونی...فرشته ی زمینی...برای قلب خستم پناه آخرینی...

بی تو گل وا نمیشه...دردم دوا نمیشه...دلم تا دنیا دنیاست از تو جدا نمیشه...

عاشقم من...دنیای من تویی تو...عاشقم من...رویای من تویی تو...

ای که بی تو شبم سحر نمیشه...عاشقم من...

خداکنه همیشه به یاد من تو باشی..به هرکجاکه هستم کنار من تو باشی...

خدا خودش میدونه...بی تو میشم دیوونه...بیا که بی تو ای گل بهار من خزونه...

 


نظرات شما عزیزان:

bahar love.ly
ساعت13:41---24 فروردين 1391
اينجا جائيست كه حرمت نان از قلب بيشتر است.آن را ميبوسند اين را ميشكنند
پاسخ:زندگیه دیگه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:27 ] [ MiSS SHELBY ] [ ]